Veel gestelde vragen

Levering te laat of niet geleverd?
Wat vervelend om te horen dat uw bestelling niet optijd of zelfs helemaal niet is geleverd. We raden u aan om in eerste instantie de track & trace code te controleren. Mocht het zo zijn dat het pakket ook niet op een servicepunt bij u in de buurt ligt dan kunt u ons contacteren op info@best4pets.nl en dan gaan we voor u uitzoeken waar uw bestelling zich bevindt.

Mijn bestelling is niet compleet?
Wat vervelend om te horen dat uw bestelling niet compleet is geleverd. Dit kan meerdere oorzaken hebben. De eerste vraag die we u stellen is: is het pakket dicht en in goede staat bezorgd? Wat staat er op de pakbon vermeld? De pakbon is essentieel omdat u hierop kunt aflezen of uw bestelling mogelijk in 2 etappes wordt bezorgd. Dit kan namelijk soms het geval zijn. Mocht u er niet uitkomen? Neem dan even contact met ons op!

Kan ik ook een bestelling bij jullie afhalen?
Bij ons kunt u geen bestellingen afhalen. De reden hiervan is als volgt, onze bestellingen worden verzonden vanuit ons warehouse in Nederland. Het is echter niet de bedoeling dat daar klanten komen om zijn of haar pakketje op te halen. Wij versturen jouw bestelling met Postnl.

Versturen jullie niet gratis/zonder verzendkosten?
Door de enorme inflatie zijn ook de verzendkosten gestegen het afgelopen jaar. Hierdoor hebben we moeten besluiten om verzendkosten in rekening te brengen bij onze klant. 

Kan ik een product retour sturen?
Wanneer uw niet tevreden bent over het product dan kunt u het product retour aanmelden bij ons. Dit moet binnen 14 dagen gebeuren en daarop volgend is het essentieel dat je het pakket retour stuurt naar het door ons gegeven adres. Wanneer uw bestelling in goede orde retour is genomen en gecontroleerd door onze kwaliteitsdienst zullen we overgaan tot terugbetaling. Let op producten moeten in originele staat teruggestuurd worden. Een zak hondenvoer mag bijvoorbeeld niet geopend zijn.

Heb je een kapot product ontvangen?
Wat vervelend om te horen dat u een kapot product hebt ontvangen. We raden u aan om ons foto's toe te sturen van het product zodat wij een eerste controle kunnen doen. Daarna zullen we u voorzien van een adres waar u het product naar kan retourneren. Nadat het is ontvangen zullen we u een nieuwe opsturen.

Ik heb een verkeerd product ontvangen?
Een verkeerd product ontvangen is uitermate vervelend, in dit geval zullen we dit zo snel mogelijk oplossen nadat dit is kenbaar gemaakt bij ons. We vragen u dan het product te retourneren en zullen u direct voorzien van het juiste product. 

Wanneer krijg ik mijn geld terug als ik iets retour heb gestuurd?
Wanneer u alles volgens de regels volgt dus, binnen 14 dagen melding maakt dat je wilt retourneren, het product vervolgens terug stuurt en het is goed gekeurd door onze kwaliteitsdienst. Dan zullen we binnen 14 dagen de terugbetaling doen.