Veel gestelde vragen

Levering te laat of niet geleverd?
Wat vervelend om te horen dat uw bestelling niet optijd of zelfs helemaal niet is geleverd. Wij raden u aan om in de eerste instantie de track & trace code te controleren. Mocht het zo zijn dat het pakket ook niet op een servicepunt bij u in de buurt ligt dan kunt u ons problemen op info@best4pets.nl en dan gaan we voor u zoeken waar uw bestelling zich bevindt.

Mijn bestelling is niet compleet?
Wat vervelend om te horen dat uw bestelling niet compleet is afgeleverd. Dit kan meerdere oorzaken hebben. De eerste vraag die we u stellen is: is het pakket dicht en in goede staat bezorgd? Wat staat er op de pakbon vermeld? Het pakbon is essentieel omdat u uw bestelling kunt aflezen in 2 etappes. Dit kan namelijk soms het geval zijn. Mocht u er niet uitkomen? Neem dan zelfs contact op met ons op!

Kan ik ook een bestelling bij jullie afhalen?
Bij ons kunt u geen bestellingen afhalen. De reden hiervan is als volgt, onze bestellingen worden verzonden vanuit ons magazijn in Nederland. Het is echter niet de bedoeling dat daar klanten komen om haar pakketje op te halen. Wij verzenden uw bestelling met Postnl.

Versturen jullie niet gratis/zonder verzendkosten?
Door de enorme hoeveelheid zijn ook de verzending verzonden het afgelopen jaar. Hierdoor moeten we besluiten om verzendkosten in rekening te brengen bij onze klant.

Kan ik een product retour sturen?
Wanneer uw niet tevreden bent over het product, dan kunt u het product retourneren bij ons. Dit moet binnen 14 dagen gebeuren en daarna is het essentieel dat je het pakket retour stuurt naar het door ons opgegeven adres. Wanneer uw bestelling in goede orde retour wordt genomen en gecontroleerd door onze kwaliteitsdienst zullen we overgaan tot terugbetaling. Laat op producten moeten in originele staat teruggestuurd worden. Een zak hondenvoer mag bijvoorbeeld niet geopend zijn.

Heb je een kapot product ontvangen?
Wat vervelend om te horen dat u een kapot product heeft ontvangen. We raden u aan om onze foto's te sturen van het product, zodat wij een eerste controle kunnen doen. Daarna zullen wij u voorzien van een adres waar u het product naar kan retourneren. Nadat het is ontvangen zullen we u een nieuwe opsturen.

Ik heb een verkeerd product ontvangen?
Een product verkeerd ontvangen is uiterst vervelend, in dit geval zullen we dit zo snel mogelijk oplossen nadat dit is veroorzaakt bij ons. Wij vragen u dan het product te retourneren en zullen u direct voorzien van het juiste product.

Wanneer krijg ik mijn geld terug als ik iets retour heb gestuurd?
Wanneer u alles volgens de regels volgt, binnen 14 dagen meldt u dat u wilt afleveren, het product vervolgens terugstuurt en het is goed gekeurd door onze kwaliteitsdienst. Dan zullen we binnen 14 dagen de terugbetaling doen.